lunes, 30 de junio de 2014

Moneder amb "boquilla"

M'encanta aquest moneder!!!! I és meu!!! Costa dir això perquè normalment tot el que faig és per altres. Renoi com costa de cosir la boquilla però el resultat és xulíssim.
Va folrat per dins amb roba blanca i dur "entretela" d'aquella més gruixuda per donar-li cos.
Si ho heu vist....va a conjunt amb l'estoig necesser que em vaig fer fa temps. La roba és molt romanticona i dolceta....molt maqueta. En vull fer més per regalar....ja he comprat les boquilles per fer-ne a les dones de la meva família pel caga tió, una que és molt previsora ;-P

1 comentario:

  1. oooh! per favor quina cucada!!! Jo tinc un parell de boquilles però encara no m'he atrevit... bé menteixo, el primer intent va ser fallit i encara em fa mandreta tornar-ho a intentar jeje

    ResponderEliminar